Bayram Özel Lavanta Bahçeleri - Salda Gölü...

Bayram Özel Lavanta Bahçeleri - Salda Gölü - Pamukkale Turu
459TRL
  • Bayram Özel Lavanta Bahçeleri - Salda Gölü - Pamukkale Turu : Türkiye’nin Maldivleri Salda Gölü Pamukkale Travertenleri ve Hierapolis Antik Kenti’ne eşsiz bir yolculuk...

Gezilecek - Görülecek Yerler

21:00 İncirli Dilek Pastanesi Önü

21.30 Mecidiyeköy İETT Otobüs Durakları

22.00 Kadıköy Evlendirme Dairesi

22.15 Kartal Köprüsü (Ankara Yönü)

22:30 Çayırova McDonald's Önü

Kuyucak Köyü 2 gün programını görmek için tıklayınız

Sabah erken saatlerde Kuyucak Köyü’ne ulaşıyor ve kahvaltı molası veriyoruz.(ekstra) Kahvaltıdan sonra Kuyucak Köyü'nde bulunan kerpiç evleri gördükten sonra lavanta tarlaları içerisinde muhteşem fotoğraflar çekebilme imkanı buluyoruz. Hasat için tarlalarda bulunan işçilerin güler yüzü, hoş kolalar ve renk cümbüşü içinde fotoğraflarımızı çekiyor ve doğal yollarla üretilmiş lavanta ürünlerini alabilmemiz için serbest zaman veriyoruz. Rehberimizin belirleyeceği saatte otobüste buluşup Burdur Gölü’nün essiz manzarasının bize eşlik edeceği güzergahtan devam ederek öğle yemeği molası veriyoruz(ekstra). Yaklaşık 1 saat sürecek yolculuk sonrası Türkiye’nin Maldivleri olarak adlandırılan Salda Gölü’ne ulaşıyoruz. Türkiye’nin en büyük 3. gölü olan Salda Gölü’nde bembeyaz kumları, turkuaz mavisi suyun rengi ile muhteşem manzara bizleri karşılıyor, hava müsaitliğine göre vereceğimiz kısa yüzme molası ardından rehberimizin belirleyeceği saatte hareket ile otelimize doğru yola çıkıyoruz. Yol üzerinde Serinhisar ilçesinde bulunan taze çerez ve leblebi imalathanelerine uğrayıp alışveriş yapma imkanı buluyoruz. Kısa alışveriş molamız sonrası otelimize ulaşıyor ve odalarımıza yerleşiyoruz. Akşam yemeğimizi otelimizde alıyoruz.

Pamukkale-,Dönüş 3 gün programını görmek için tıklayınız

Sabah otelimizde alacağımız kahvaltı sonrası tarih boyu şifalı suları, hamamları ile ünlenmiş olan bembeyaz travertenleri ile insanı büyüleyen Pamukkale’ye ulaşıyoruz. Travertenleri gezdikten sonra Hiarepolis Antik Kent’i (Nekropol, Sütunlu Cadde, Domition Kapısı, Karbondioksit Havuzu, Tiyatro) geziyoruz. Vereceğimiz fotoğraf molası sonrası öğle yemeğimizi alıyor(ekstra) ve dünyaca ünlü tekstil atölyelerinde alışveriş molamız sonrası dönüş için İstanbul’a hareket ediyoruz. Gece saatlerinde İstanbul’a varıyoruz ve misafirlerimizi aldığımız noktalara bırakıyoruz.