Ankara Çıkışlı Yedi Göller Turu

99TRL
Bir doğa harikası YEDİ GÖLLER 'i gezmeye gidiyoruz.
EN İYİ FİYAT
  • Ankara Çıkışlı Yedi Göller Turu : Bir doğa harikası YEDİ GÖLLER 'i gezmeye gidiyoruz.

Gerekli molalar ve otobüsteki çay kahve ve kahvaltı ikramımızın ardından Gurbet Taşı Yaylası’nda közde patates ve semaverde çay molası. Ayı Kayası’ndan geçerek Kapankaya Mevkii’ne varış.Kapankaya Seyir Terası’ndan panoramik olarak Göllerin seyri ve fotoğraf çekimi için serbest zamanımızı tamamladıktan sonra öğle yemeğinde dolu dolu mangal ve çay keyfimizi tamamlıyoruz .Yemek sonrası tekrar aracımıza binerek 900 m yükseklikteki ilk gölleri ziyaret ediyoruz. Sırasıyla İncegöl, Sazlıgöl, Nazlıgöl ve Kurugöl gezileri sonrası muazzam doğa manzaraları eşliğinde Pisagor Ağacı’nı görüyor ve fotoğraflıyoruz. Seringöl, Deringöl ve Büyükgöl ile Şelale ve Dilek Çeşmesini gezerek 7 oluktan su içiyor ve dilekte bulunuyoruz. Büyükgöl civarında verilecek kısa bir serbest zaman sonrası Ankara’ya hareket. Gerekli molalar ve araç içi ikramlarımızla Ankara’ya varış.

YORUMLAR

ULAŞIM
Otobüs
BULUŞMA:
07.20-Ofis Önü (meşrutiyet caddesi no:15) 7.30-Milli Kütüphane 7.40-Ankamall adese önü 7.50-Batıkent Jandarma Karşısı 08.10-Eryaman Giriş Kapısı
İPTAL POLİTİKASI:

1 kişi / grup için örnek taksit tablosudur

99TL

Başlangıç Fiyatı

1 Gün

Bolu
Günak Turizm tarafından sunulmaktadır
Agentis eTurizm Platformu tarafından sağlandı.

BİR SORUNUZ MU VAR?

İncelemekte olduğunuz bilgiler Günak Turizm tarafından sağlanmaktadır. Hizmet içeriğindeki farklılık ve değişikliklerden şirketimiz sorumlu tutulamaz.