Ankara Çıkışlı Didim-salda Turu

• Kuşadası
  • Pamukkale
  • Salda Gölü

Sabah saatlerinde bölgeye varıyoruz.Kahvaltı için verdiğimiz molamızın ardından,Filozoflar şehri olarak bilinen, dünyanın ilk planlı şehri Milet Antik Kenti ve Faustina Hamamları'nı geziyoruz. 15.yy yapısı İlyas Bey Camii, Milet Müzesi ziyaretleri sonrasında antik çağın kehanet merkezi Apollon Tapınağı'nı inceliyoruz.Tam yorulduk derken plajları dillere destan Didim Altınkum Plajları'nda yüzmek için serbest zaman veriyoruz.Yüzme molamızı tamamladıktan sonra akşam yemeği ve konaklama için otelimize geçiyoruz. Marina Hotel 4* - Arora Hotel 4* / Kuşadası vb.oteller

Otelimizde alacağımız kahvaltımızın ardından Hierapolis antik kenti'ne hareket ediyoruz . Arkeoloji literatüründe “Holy City” yani Kutsal Kent olarak adlandırılması, kentte bilinen bir çok tapınak ve diğer dinsel yapının varlığından kaynaklanmaktadır.Antik kent gezimizin sonrasında 400 bin yıl önce bir dizi depremle Büyük Menderes havzasında termal suların oluşturduğu bir görsel şölen olan Pamukkale Travertenlerini görüyoruz.Travertenler'in üzerinde bir yürüyüş yapıyor ve yemek için bölgede serbest zaman veriyoruz.Serbest zamanımızı tamamladıktan sonra Türkiye’nin Maldivleri olarak adlandırılan Salda Gölüne varıyoruz. Maldivlerde olduğunuzu zannedeceğiniz Salda Gölü’nde bembeyaz kumsalları, tertemiz suyu ve derinliği ile sizleri büyüleyecek , magnezyum yüklü beyaz kayalar ve göl toprak yapısındaki mineraller sayesinde çeşitli hastalıklara da iyi geldiği bilinen bu gölde vakit geçirip mevsim durumuna göre yüzme molası ve bol bol resim çektirdikten sonra, Ankara'ya doğru harekete geçiyoruz.Akşam saatlerinde Ankara'da başka bir turumuzda görüşmek üzere ayrılıyoruz.