Saklıkent, Tlos Antik Şehri Ve Yakapark...

Saklıkent, Tlos Antik Şehri Ve Yakapark Turu
100TRL
  • Saklıkent, Tlos Antik Şehri Ve Yakapark Turu : Saklıkent, eşsiz doğası ile muhteşem bir Kanyon dur. Bu turumuzda ilk durak olarak, Likya medeniyetine ait Tlos Antik kentine ulaşıyoruz ve reherimizden detaylı bilgiler alıyoruz. Çünkü Tlos, mitolojide kanatlı at olarak anılan Pegasus'un sahibi olan Bellaforonte'nin yaşadığı yer olarak
  • Saklıkent, Tlos Antik Şehri ve Yakapark Turu
  • Likya medeniyetine ait Tlos Antik kenti
  • UNESCO Dünya Mirası listesinde yer alan şehir Yaka köyü
  • Yakapark da Öğlen Yemeği
  • Saklıkkent doğa harikası

Saklıkent, Tlos Antik Şehri ve Yakapark Turu

Saklıkent, eşsiz doğası ile muhteşem bir Kanyon dur.

Çünkü Tlos, mitolojide kanatlı at olarak anılan Pegasus'un sahibi olan Bellaforonte'nin yaşadığı yer olarak da bilinir.

Ardından, UNESCO Dünya Mirası listesinde yer alan şehir Yaka köyüne gidiyoruz, Yakapark ta öğlen yemeğimizin ardından Gizli Kent Kanyonuna doğru yola çıkıyoruz.

Saklıkent Kanyonu, 18 km uzunluğa sahip olmakla birlikte uzun yıllar insan eli değmediği için hala doğal güzelliğini koruyan yerlerden biridir.

Fethiye Saklıkent Turu için son nokta olan kanyon, milli park kapsamındadır.

Saklıkent Turu gezisi esnasında misafirlerimiz serin sularda rafting deneyimi yaşayabilir.

Dileyen misafirlerimiz ise; zepline keyfi yaşayabilir. Saklıkent Kanyonu na ve Tlos Antik Kente girişlerin ücretli olduğunu hatırlatmakta ise yarar bulunuyor.

Kanyon gezisinin de tamamlanması ile birlikte geri dönüş için yolculuk başlayacaktır.

Fethiye 08:30,Ölüdeniz 08:00,Hisarönü 08:30,Ovacık 08:30,Çalış 09:00,Likya Liberty Hotel 08:00