Rafting, Dalaman Çayında Eşsiz Adrenalin...

165TRL
  • Rafting, Dalaman Çayında Eşsiz Adrenalin : Adrenalin tutkunları için bulunmaz fırsat Dalaman çayında Rafting. Adrenalin, aksiyon, macera, heyecan hepsi bir arada Marmaris ten bir buçuk saatlik yolculuktan sonra Dalaman çayına varıyoruz.
  • Rafting, Dalaman Çayında Eşsiz Adrenalin
  • Doğa tutkunları için eşsiz bir fırsat
  • 16 Yaş ve üzeri herkes için güzel birgün
  • Sabah kahvaltısı ve öğlen yemeği dahil

Rafting, Dalaman Çayında Eşsiz Adrenalin

Adrenalin tutkunları için bulunmaz fırsat Dalaman çayında Rafting.

Önce kahvaltımızı yapıyoruz, profosyonel ekip ile ekipmanlarımızı alıp araçlarla parkurun en başına doğru yola çıkıyoruz burada tüm teorik ve pratik bilgileri alıyoruz.

Toplamda 7 km lik parkuru 3 saatte tamamlıyoruz bu arada yüzme molaları da vermekteyiz.

Restaurantımızda öğlen yemeğimizi alıp kısa bir dinlenmeden sonra Marmaris e doğru yola çıkıyoruz.

Tamamen güvenli ve eğitmenler eşliğinde düzenlediğimiz Rafting turuna 16 yaş üzerindeki herkes katılabilir.

Sizleri sabah saat 07:00 – 07:30 otelinizden alıp Dalaman çayına doğru yola çıkıyoruz, Dönüşümüz ise yaklaşık saat 17:30 – 18:00 civarındadır.