Gap Turu Ramazan Bayramı Özel

390TRL
Anadolu'nun kadim topraklarına çarpıcı bir yolculuk !
EN İYİ FİYAT
  • Gap Turu Ramazan Bayramı Özel : Anadolu'nun kadim topraklarına çarpıcı bir yolculuk !
  • ŞANLIURFA - HALFETİ- BALIKLI GÖL
  • MARDİN- KİLİSE - MEDRESE -
  • DİYARBAKIR- SURLAR - SÜLÜKLÜ HAN
  • SÜRYANİ- TÜRK -KÜRT -ARAP KÜLTÜRÜ
  • TAŞIN DİLE GELDİĞİ ŞEHİR MİDYAT
  • MASLLAR VE DESTANLAR ŞEHİRLERİ +

siz değerli misafirlerimizle 20:.00 ‘da buluşma. 20:.30 ‘da hareket...

Gece boyu sürecek keyifli yolculuğumuz boyunca araç içerisinde bulunan sıcak & soğuk ikram servisimizden faydalanabilirsiniz. Sabah kahvaltısı için verilecek molanın ardından profesyonel rehber eşliğinde keşfedilecek yerler,

Fırat’ın suları altındaki Saklı Cennetin Kayıp Kenti HALFETİ ’yi keşfe gidiyoruz. Sakin (CITTASLOW) Kentimizin; geçmişten günümüze olan hikâyesini BİRECİK BARAJI ’nda sakince yapacağımız tekne turumuz(ekstra) sırasında dinliyoruz. Sular altındaki evlerini, ağaçlarını hatta camilerini izlerken hep birlikte geçmişi hayal ediyoruz. “Fırat’ın suyundan, Halfeti’nin havasından ve toprağından ayırmayın beni diyen!” Dünyaca ünlü SİYAH GÜL ’ün de yetiştiği topraklardan ayrılarak ŞANLI şehrimiz ŞANLIURFA ’ya gidiyoruz. BALIKLI GÖL (Aynzeliha ve Halil-ür Rahman Gölleri), RIZVANİYE CAMİ (Zulümiye Cami), MEVLİD İ HALİL KÜLLİYESİ VE HZ.İBRAHİM MAĞARASI, HALİ-ÜR RAHMAN CAMİ görülecek yerler arasında

Taşların Dile Geldiği Güneş’in Ülkesi MARDİN’e doğru hareket ediyoruz. Mardin’e ulaştığımızda; Mor Behnam ile kız kardeşi Saro adına yapılan KIRKLAR KİLİSESİ ’ni ziyaretimiz ile başlıyoruz keşfimize. Ardından Artuklu ’nun güzel eseri ABDÜLLATİF CAMİ ’ne gördükten sonra yörenin tarihi ve kültürel zenginliklerini yansıtan, arkeolojik ve etnografik eserlerinin de sergilendiği MARDİN MÜZESİ ’ne gidiyoruz. Taş işlemeleriyle ünlü, zamanın önemli eğitim kurumlarından ZİNCİRİYE MEDRESESİ sonrası rüyası bir madin sokaklarında gezintiye çıkıyoruz. Sonra ziyaretlerimizi tamamlıyor ve MİDYAT ’a doğru yol alıyoruz. Süryani Kadim Cemaatinin ünlü ve büyük yapıtı, dünyanın ayakta kalan en eski Süryani Ortodoks Manastırı’nı keyifle ziyaret ediyoruz. Ardından gümüşün TELKÂRİ olarak ustalarının elinde dile geldiği MİDYAT ’da alışveriş yapıyoruz. Daha sonra hasenkeyfe yolculuğa çıkıyoruz.

Dicle Nehri’nin iki yakasını ayırdığı, Süryanice “KİFOS”, Osmanlıca “KAYALAR VE MAĞARALAR KENTİ” anlamındaki “HISN-I KEYFA” ya gidiyoruz. Hüzünlü kaderi ve çığlıklarına ortak olduğumuz kentteki ziyaretimiz sonrası Van’a doğru yolculuğumuz başlar.