En güzel anıları biriktirin diye, tüm dünyadaki uzmanlardan en iyi tatil, yapılacak şey ve aktivite önerileri Gidello'da.

KEYİFLİ ANILAR BİRİKTİRİN DİYE EN İYİ YEREL TATİL VE AKTİVİTE ÖNERİLERİ BURADA

Zaman, bize göre bir seyahatin en değerli kaynağı. İşte bu yüzden de Gidello'yu geliştirdik.

Seyahatinizde sadece istediğiniz şeyleri yapın, istediğiniz tarihlerde, istediğiniz kişilerle gerçekleştirebilin diye; gezgin önerilerini, günlük turlardan, ulaşıma, pansiyonlardan kiralık villalara, araç kiralamadan otel transferine kadar tüm klasik veya yenilikçi seyahat ürünlerini kullanarak, tatsız sürprizleri olmayan kişiye özel turlar haline dönüştürüyor, bireysel seyahate paket tur konforunu getiriyoruz.

Gidello'nun pazar yerinde ise tüm dünyadaki yerel operatörlerden en güzel yapılacak şeyleri sizin için seçiyor, ilham alın, karşılaştırın ve kolayca alın diye en iyi fiyatlarla sunuyoruz.

Ve tüm bunları dünyayı kolayca keşfedin ve keyifli anılar biriktirin diye yapıyoruz

Sık sorulan sorular | İletişim
Gidello, Kültür ve Turizm Bakanlığı onaylı A sınıfı turizm acentesi ve Rolantis Bilişim Teknolojileri Turizm San. ve Tic. Ltd. Şti'nin tescilli markasıdır.
Eğer bir sektör profesyoneli iseniz lütfen buraya tıklayın!

BİZİM İÇİN NE DEDİLER:

A

Ayhan T.

Gidello'dan kiraladığımız teknemizden ve kaptanımızdan çok memnun kaldık. Ne istediğimizi iyi anlayan Gidello ekibine doğru yönlendirmeleri ve uygun fiyatları için teşekkürler.
Ö

Özgecan B.

Paris'e turla gitmedik ama sayenizde d'Orsay Müzesini ve Versay Sarayı'nı sıra beklemeden rehberimizle gezip, Moulin Rouge'u gördük. Gidello'yu sevdik, sırada Yunanistan var :)
P

PCnet

Ödemeler tur gerçekleşene kadar firmaya aktarılmıyor. Bu sayede tur iptali gibi olumsuz deneyimlerde paranızı geri almanızda yaşanacak zorlukların önüne geçiliyor.
W

Webrazzi

Gidello bir pazaryeri olduğu için kullanıcılara objektif yorum sunabilme, karşılaştırma seçenekleri ve güvenli satın alma gibi opsiyonlar sunuyor.

BASINDA GİDELLO:

Hürriyet

Radikal

Hürriyet Aile

Mahmure

Rolantis Bilişim Teknolojileri Turizm Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi

Acente Unvanı: Keyifli Anılar Turizm - TÜRSAB Belge No: A-8842 | Sarıgazi Vergi Dairesi No: 7350819148

Size özel fırsatları kaçırmamak için:
Bizi Takip Edin:
Asla spam yapmıyor, her gün mesaj göndermiyoruz!