En güzel anıları biriktirin diye, tüm dünyadaki uzmanlardan en iyi tatil, yapılacak şey ve aktivite önerileri Gidello'da.
  • Kekova Tekne Turu (Paylaşımlı - Kaş Limanından hareketli ): Kekova Tekne Turumuzda, tecrübeli kaptanımız bölgedeki en güzel koylarda demirleyecek. Sizler gün içerisinde denizin keyfini çıkartacak, lezzetli bir öğle yemeği yiyecek, Batık şehirde antik kalıntılar ile karşılacak, Kaleköy'ü unutulmaz manzarası eşliğinde gezeceksiniz.
İYİ SEÇİM!
  • Akdeniz'in en güzel koylarında yüzme molaları
  • Akdeniz mutfağından eşşiz lezzetler
  • Batıkşehir'de antik kalıntıları ziyaret
  • Eşşiz manzarasıyla Kaleköy'de serbest zaman
  • Kaş'ın En Yeni ve Tek Bodrum Teknesi

Önemli Not : Kekova tekne turumuzda, teknemizde kesinlikle müzik yayını yapılmamaktadır, teknemizde kişi sayısı sınırlıdır.  Maksimum sayı tekne kapasitemizin %60 kadardır.

Sabah 09.30’ da Kaş limanındaki ofisimizde buluşup, Saat 09.45'de teknemize geçiyoruz. Saat 10’00’da limandan Kaş ve Kekovanın eşsiz mavilikteki denizine açılıyoruz.

1. İNÖNÜ KOYU

Yaklaşık 40 dakikalık seyirimizden sonra ilk yüzme molamızı vereceğimiz İnönü Koyuna demirliyoruz. 30 dakikalık yüzme molasından sonra Akvaryum koyuna doğru hareket ediyoruz.

2. AKVARYUM KOYU

Kekova bölgesi girişinde 2 ada arasında bulunan Akvaryum koyunda 60 dakikalık yüzme ve yemek molası veriyoruz. Bu koy iki ada arasında yer aldığından akıntı ile deniz suyundaki sirkülasyondan her zaman berrak ve cam gibidir. Sizler denizde yüzerken, aşçımız birbirinden lezzetli mezeler, salatalar ve ızgarada balık, tavuk veya köfte hazırlıyor olacak.

3. TERSANE KOYU

Yemekten sonra tersane koyuna doğru hareket ediyoruz. Kekova adasının başlangıçında yer alan Tersane Koyunun sağ ve sol taraflarında kale ve duvar kalıntıları, kilise kalıntısı bulunmaktadır. 30 dakikalık yüzme molasından sonra batık şehire doğru hareket ediyoruz.

4. BATIK ŞEHİR

Kekova adasının kuzey tarafında MÖ. ikinci yüzyılda depremlerle yok olan antik Dolkisthe kentinden kalma batıklara 2 km. boyunca rastlanır. Kekova, Bizans döneminde yeniden kurulup gelişmiş fakat gelişmesi Arap istilaları yüzünden devam edememiştir. Deniz içerisinde likya liman duvarı haricinde kalıntı bulunmamaktadır. Kalıntıların büyük çoğunluğu su seviyesinde ve adanın eteğine doğru uzanmaktadır.  Likya, Roma ve Bizans dönemine ait ev ve dükkanların kalıntılarını, Bizans dönemine ait kilise kapısını , likya dini tapınaklarını ,su sarnıçları ve kuyularını görebilirsiniz. Batık şehirde durmak ve yüzmek tekne trafiğinden dolayı yasaktır. Rehberimiz Batık şehirin tarihini Türkçe ve İngilizce anlatacaktır.

5. SİMENA (KALE KÖY)

Batıkşehiri gördükten sonra, Kaleköy de 1 saatlik molamız olmaktadır. Dileyen misafirlerimiz Simena Kalesine çıkabilir, Likya döneminden kalan lahitleri görebilir ve köylülerin hazırlamış olduğu hediyelik eşyalardan alabilir, ev yapımı doğal dondurmalardan yiyebilir. Dilersenizde teknemizde kalıp, denize girebilirsiniz. Bir saatlik moladan sonra Üçağız köyünde ( Theimussa )bulunan birbiri üzerine binmiş hissini veren birçok lahit göreceğiz.

6. YAĞLICA KOYU

Bir kanyona benzeyen, bölgenin en güzel koylarından birisi olan yağlıca koyunda 45 dakikalık yüzme ve çay molası veriyoruz.

7. ÇAMLIK KOYU

Kaş'a dönüş yolunda son yüzme molamız için demirleyeceğimiz nokta Çamlık Koyu olacak. Burada yaklaşık 30 dakikalık yüzme molamızdan sonra  yeniden Kaş'a hareket.

Saat 18:00'de Kaş Limanında günümüzü ve turumuzu bitiriyoruz.

AKTİVİTE DETAYLARI
BİTİŞ:
18:00 'de Kaş Limanında
KATILIMCI SAYISI:
Bu tura en fazla 15 kişi katılabilecektir.
İPTAL POLİTİKASI:
Rezervasyon kesinleştikten sonra hizmet ve paket tur sözleşmesinde belirtilen mücbir sebepler haricinde iptal ve iade yapılamamaktadır.

TUR PROGRAMI

EK BİLGİLER

Buluşma Saati: 09.30

Kalkış Saati: 10.00

Dönüş Saati: 18.00

Yanınıza Plaj havlusu, Güneş Kremi, Şapka, Güneş Gözlüğü, Maske, Şnotker ve palet almanızı tavsiye ederiz.

BİLMENİZ GEREKENLER

DAHİL OLANLAR:
Açık Büfe Öğle Yemeği
Rehberlik hizmetleri

HARİÇ OLANLAR:
Kaleköy, Simena Kalesi Müze ve Ören yerleri giriş ücretleri
Yemekte ve teknede yapılacak ekstralar ve içecekler

TARİH VE FİYATLAR

TAKSİT SEÇENEKLERİ

1 kişi / grup için örnek taksit tablosudur

150TL

den itibaren

8 Saat

Kaş
Gidello iş ortağı KaşTatilim.com tarafından sunulmaktadır
Agentis eTurizm Platformu tarafından sağlandı.

BİR SORUNUZ MU VAR?

BUNLAR DA VAR:

Kekova Tekne Turu (Paylaşımlı - Kaş Limanından hareketli )
150TRL
İncelemekte olduğunuz bilgiler KaşTatilim.com tarafından sağlanmaktadır. Hizmet içeriğindeki farklılık ve değişikliklerden şirketimiz sorumlu tutulamaz.

Size özel fırsatları kaçırmamak için:
Bizi Takip Edin:
Asla spam yapmıyor, her gün mesaj göndermiyoruz!