En güzel anıları biriktirin diye, tüm dünyadaki uzmanlardan en iyi tatil, yapılacak şey ve aktivite önerileri Gidello'da.

BAŞTAN BAŞA KARADENİZ VE BATUM TURU

• BAŞTAN BAŞA KARADENİZ VE BATUM TURU: Muhteşem Doğal Güzellikleriyle Baştan Başa Karadeniz
Muhteşem Doğal Güzellikleriyle Baştan Başa Karadeniz
ULAŞIM
Otobüs
KATILIMCI SAYISI:
Bu tura en fazla 44 kişi katılabilecektir.
İPTAL POLİTİKASI:
Rezervasyon kesinleştikten sonra hizmet ve paket tur sözleşmesinde belirtilen mücbir sebepler haricinde iptal ve iade yapılamamaktadır.

TUR PROGRAMI

Yola Çıkış

Siz Değerli Mİsafirlerimizle Amasya'ya Doğru Yolculuğumuza Başlıyoruz

AMASYA-SAMSUN

2 gün programını görmek için tıklayınız

Serbest kahvaltı (extra) ardından Amasya’ya ulaşıyoruz. FERHAT ile ŞİRİN’i ve Su kanallarını ARKEOLOJİ-ETNOĞRAFYA ve MUMYA MÜZESİNİ II. BEYAZID KÜLLİYESİ – YEŞİLIRMAK kıyısında ŞEHZADELER ve SULTANLAR Heykellerini Kral Mezarları’nı panoramik olarak görüp, HAZERANLAR KONAĞI öğle yemeğimizde (extra) yöresel yemekler yiyoruz. Aracımızla Havza üzerinden Samsun’a ulaşıyoruz. Samsun’da ATATÜRK ANITI ve GAZİ MÜZESİ – BANDIRMA VAPURU’nu geziyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

ORDU-GİRESUN

3 gün programını görmek için tıklayınız

Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında Ordu kentinin sembolü olan 485 m. yükseklikteki Boztepe’ye teleferikle (extra ) çıkıyoruz. Fotoğraf ve kahve molası ardından aracımızla Giresun’a doğru yola çıkıyoruz. Çay Fabrikası’nı ziyaretimiz sonrasında Akçaabat öğle yemeği sonrası Trabzon’a hareket. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

GİRESUN-TRABZON-SÜRMENE-UZUNGÖL-RİZE

4 gün programını görmek için tıklayınız

Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında, Atatürk Köşkü – Telkari Mağazası 1250 mt. yükseklikteki Sümela Manastırı sonrası Uzungöl’de vereceğimiz serbest vakit sonrasında dileyen misafirlerimizle Yayla gezileri (Extra) gerçekleştirilecektir. Yüksek yayla gezilerimiz sonrasında Uzungöl’e geri dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama için otelimize geliyoruz.

RİZE-BATUM

5 gün programını görmek için tıklayınız

Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında, Gürcistan’ın Karadeniz’e kıyısı olan liman kenti Batum’a doğru yola çıkıyoruz. Karagöl Gezimizi gerçekleştirip( Extra ) öğlen yemeğinde Çağ Kebap Menü yedikten sonra ( Extra ) Hopa’ya hareket ederiz. Sarp Sınır Kapısı – BATUM Aziz Matthiass – Apsaros Gonio Kalesi’ni panoramik – Çoruh Nehri – Meryem Ana Katedral Kilisesi’ni panoramik – Piazza Meydanı, Poseidon Anıtı’nı, Tiyatro Binası’nı, Medea Heykeli ile Altın Postu ve Avrupa Meydanı’nı geziyoruz. Avrupa Meydanı’nda vereceğimiz serbest zaman sonrasında deniz kenarında akşam yemeği yedikten sonra otelimize dönüyoru

FIRTINA VADİSİ-ÇAMLIHEMŞİN-AYDER YAYLASI-GİRESUN

6 gün programını görmek için tıklayınız

abah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında, sınırı geçerek Rize’ye hareket ederiz. Rize Bezi Atölyesi ziyareti, alışveriş sonrası. Fırtına Vadisi – Minibüslerle (extra) Sevdaluk dizisinin çekimlerinin de yapıldığı Şenyuva Köyü’nü görerek Çat Vadisi’nin vahşi doğasında yükselen Zir Kale’ye gidiyoruz. Şenyuva Köprüsü’ne kısa bir yürüyüş ile geçiyoruz. Köprüde size vereceğimiz zaman sonrası minibüslerimize binerek Çamlıhemşin’e geri dönüyoruz. Fırtına Deresi’nin Öğle yemeği – Kaçkar Dağları – Yaylaların şahı Ayder Yaylası’na gelerek keyifli bir yürüyüş ile Gelin Düveni Şelalesi’ni görüyoruz. Yaylada sizlere serbest zaman vereceğiz. Kala Deresi’nin yanındaki tarihi Osmanlı Taş köprü Kala Köprüsü. Trabzon’a gelerek bölgeye özgü yöresel ürünlerimizi alarak aracımıza biniyor ve Giresun’a ulaşıyoruz, akşam yemeği ve konaklama için otelimize yerleşiyoruz.

GİRESUN-SİNOP

7 gün programını görmek için tıklayınız

Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrası, Samsun’u transit geçiyor ve Sinop Limanına ulaşıyoruz. Meşhur Sinop Mantısı yiyoruz. Sinop Kalesi ve tarihi cezaevinde Sabahattin Ali’yi anıp, ünlü filozof Diyojen’le birlikte elimizde fener, Adam arayıp, Gemi Maketi Yapım Atölye ve mağazalarını gezdikten sonra Akşam yemeği ve Konaklama için otelimize giriş yapıyoruz.

SİNOP-KASTAMONU-SAFRANBOLU

8 gün programını görmek için tıklayınız

Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısının ardından Kastamonu’ya ulaşıyoruz. Şerife Bacı Anıtını ziyaret ederek Safranbolu’ya gelerek Hıdırlık Tepesinden Safranbolu’yu kuşbakışı seyretme imkânı yakalıyoruz. Buradan Eski Hükümet Konağı, Saat Kulesi’ ve Ulu Camii resimleyip. Müze kent Safranbolu gezimize başlıyoruz. Cinci Hoca Hanı, Cinci Hoca Hamamı, Kaymakamlar Evi (Müzesi), Pazar Yeri, Arastacılar Çarşısı (Yemeniciler), Köprülü Camii, Güneş Saati, Semerciler Çarşısı, Manifaturacılar Çarşısı, Demirciler Çarşısı ve Bakırcılar Çarşısı başlıca gezi noktalarımız oluyor. Akşam yemeği ve konaklama

SAFRANBOLU-AMASRA-LÜLEBURGAZ

9 gün programını görmek için tıklayınız

Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında, Aracımıza binerek Amasra'ya doğru yolculuğumuz başlıyor. ilk olarak Kuşkayası Anıtı ziyareti ve Bakacak Tepesi resim molası ardından Fatih Sultan Mehmet ve Lalasının Heykeli – Barış Akarsu Heykeli – Amasra Kalesi – Fatih Camiini resimleriz. Öğlen yemeğini Sahildeki bir Balık Restoran’da Taze Balık ve Amasra’nın meşhur katlı salatasını yedikten sonra dönüş yoluna geçeriz. Gece geç saatlerde Lüleburgaz’a yorgun ama mutlu bir halde ulaşıyor ve bir sonraki turda buluşmak üzere vedalaşıyoruz…

BİLMENİZ GEREKENLER

1 kişi / grup için örnek taksit tablosudur

1,400TL

den itibaren

9 Gün

Karadeniz
Gidello iş ortağı Zogo Turizm tarafından sunulmaktadır
Agentis eTurizm Platformu tarafından sağlandı.

BİR SORUNUZ MU VAR?

BUNLAR DA VAR:

BAŞTAN BAŞA KARADENİZ VE BATUM TURU
1,400TRL
Muhteşem Doğal Güzellikleriyle Baştan Başa Karadeniz
İncelemekte olduğunuz bilgiler Zogo Turizm tarafından sağlanmaktadır. Hizmet içeriğindeki farklılık ve değişikliklerden şirketimiz sorumlu tutulamaz.

Size özel fırsatları kaçırmamak için:
Bizi Takip Edin:
Asla spam yapmıyor, her gün mesaj göndermiyoruz!