En güzel anıları biriktirin diye, tüm dünyadaki uzmanlardan en iyi tatil, yapılacak şey ve aktivite önerileri Gidello'da.

GÜNÜBİRLİK MARMARİS TURU

• GÜNÜBİRLİK MARMARİS TURU: Siz değerli misafirlerimizle saat 08:00 da NEVZAT BİÇER PARKI hareket ederek kahvaltımızı alacağımız güzel köy’e geçiyoruz.SonrasındaMarmaris’e hareket ediyoruz. ilk durağımız dünyaca ünlü Kız  kumu Plajı. Burada rehberimizden Kızkumu plajının efsanesini dinledikten sonra isteyen burada yüzebilir dileyenler ise bu kızıl kumunun üzerinde yürüyebilir.  Kız kumu ziyareti sonrası Hanım Köylü dizisinin çekildiği Saklıköy’e gidiyoruz ve asırlık çınar ağacının altında çay kahve molası veriyoruz. Sonrasında Marmaris’e geçiyoruz ve Marmaris Kalesi ve tarihi Bedesten (Kapalı) Çarşı’sını ziyaret ediyoruz.Ardından Dondurmam Gaymak filminin çekildiği Ula’ya gidiyoruz. Buradaki kısa molamızın ardından Aydın’a geri dönüş yolculuğumuz başlıyor. Yolda vereceğimiz kısa molalar sonrası Aydın’a varıyoruz ve bir sonraki turumuzda görüşmek üzere sizlerle vedalaşıyoruz.
SON YERLER!
Siz değerli misafirlerimizle saat 08:00 da NEVZAT BİÇER PARKI hareket ederek kahvaltımızı alacağımız güzel köy’e geçiyoruz.SonrasındaMarmaris’e hareket ediyoruz. ilk durağımız dünyaca ünlü Kız kumu Plajı. Burada rehberimizden Kızkumu plajının efsanesini dinledikten sonra isteyen burada yüzebilir dileyenler ise bu kızıl kumunun üzerinde yürüyebilir. Kız kumu ziyareti sonrası Hanım Köylü dizisinin çekildiği Saklıköy’e gidiyoruz ve asırlık çınar ağacının altında çay kahve molası veriyoruz. Sonrasında Marmaris’e geçiyoruz ve Marmaris Kalesi ve tarihi Bedesten (Kapalı) Çarşı’sını ziyaret ediyoruz.Ardından Dondurmam Gaymak filminin çekildiği Ula’ya gidiyoruz. Buradaki kısa molamızın ardından Aydın’a geri dönüş yolculuğumuz başlıyor. Yolda vereceğimiz kısa molalar sonrası Aydın’a varıyoruz ve bir sonraki turumuzda görüşmek üzere sizlerle vedalaşıyoruz.
  • MARMARİS TURU

NEVZAT BİÇER PARKI
BİTİŞ:
KATILIMCI SAYISI:
Bu tura en fazla 40 kişi katılabilecektir.
İPTAL POLİTİKASI:
Rezervasyon kesinleştikten sonra hizmet ve paket tur sözleşmesinde belirtilen mücbir sebepler haricinde iptal ve iade yapılamamaktadır.

TUR PROGRAMI

1 kişi / grup için örnek taksit tablosudur

100TL

den itibaren

1 Gün

Marmaris
Gidello iş ortağı TatilTelefonu tarafından sunulmaktadır
Agentis eTurizm Platformu tarafından sağlandı.

BİR SORUNUZ MU VAR?

BUNLAR DA VAR:

GÜNÜBİRLİK MARMARİS TURU
100TRL
İncelemekte olduğunuz bilgiler TatilTelefonu tarafından sağlanmaktadır. Hizmet içeriğindeki farklılık ve değişikliklerden şirketimiz sorumlu tutulamaz.

Size özel fırsatları kaçırmamak için:
Bizi Takip Edin:
Asla spam yapmıyor, her gün mesaj göndermiyoruz!